torsdag 14 mars 2013

Det är roligt att vända blad ;-)

Tiderna förändras och vi med den. Eller är det tvärtom?!?
Det har egentligen mindre betydelse, så länge förändringarna medför optimism, stark tro och uppriktig glädje.
Jag gör min 4:e dag på nya jobbet, en overklig känsla som försöker övertala mitt innersta om att Verkligheten faktiskt är så här vacker =)
Det gäller att ta sig an utmaningar med nyfikenhet och mod, gå över trösklar och våga vara den man vill vara. Att inte följa strömmen, att förvägra oginhet och istället öppna upp för nya erfarenheter.
Det gläder mig att få Leva så i detta nu =)
Friskt och hälsosamt på alla plan!

Till och med en hypokondriker som jag, vill smittas av entusiasm och fägnad! ;-) Inget immunförsvar i Världen kan förhindra denna diffusion, vilken kärleksfullt vill landa i var mans förnuft.
Det är nya idéer, Nya Tider & Gyllene Tider ;-)
Jag fortsätter att le stort, med förhoppningen om att Du gör detsamma ;-)
För Världen blir så mycket vackrare med oss i den ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar