lördag 23 mars 2013

Bernt Egerbladh, Johnny Depp & jag!

Det är märkligt. När man vet att man har sovmorgon och verkligen planerar för att just sova ut och ta allt i sin egen takt, så nog sjutton vaknar man tidigare än vad huvudet egentligen mäktar med! =)
Solen letade sig in mellan persiennerna denna morgon, ett vackert sken som råkade landa precis mitt i det högra ögat.
Då är det bara att gilla läget och njuta av ledighet i vaket tillstånd istället. Vårsol tackar jag inte nej till. Inte att ligga kvar i sängen och dra mig heller. Med tv:n och en nostalgisk tripp genom Bernt Egerbladh, tycktes denna lördag inledas helt ok.
I övrigt får allt bli som det blir. Jag lever ett Liv genom både Dröm & Verklighet denna helg.
Vilket som är vilket kvittar. Så länge leendet sitter där ;-)
Det känns bara bra att veta att hela mänskligheten gillar att drömma ibland.
Ja.. t.o.m. Johnny Depp, tydligen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar