söndag 17 mars 2013

Snart ska det kläckas idéer!

Inte långt kvar till Påskhelgen. En helg jag förknippar med sol och blå himmel och en entré till den riktiga våren. En tid på året då inredningslusten också vaknar till Liv.
Jag rekommenderar verkligen min favoritbutik i Insjön, där vårfärger i pastell börjar inta de vackra vita hyllorna. Bilderna är hämtade från deras vackra blogg: smagladjen.blogspot.com
Butiken Små Glädjen på Hjultorget i Insjön är enkel att komma överens med om man gillar det ljusa och lantliga. Dessutom är tjejerna i butiken oerhört trevliga =)
Hit går kosan under kommande vecka. Mitt vinterhem ska snart förvandlas till ett vår -och pastellnäste ;-)
Än så länge tillåter jag mig njuta av söndag och obäddad säng, till alla kvalsters förtret! Skön tv-kväll där jag får bita ihop i sällskap med Johan Falk på TV4. En alldeles lagom dramatisk kväll, med andra ord ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Marre Det var ett tag sedan jag var inne här på bloggen. Jag blir så jätteglad när jag läser att du fått jobb. GRATTIS och lycka till framöver. Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Tack, snälla Du! =) Ja, det känns verkligen jätteroligt och spännande med det nya jobbet! En fantastiskt rolig arbetsplats med härliga människor =)
    Jag trivs som fisken i vattnet.
    Tack, än en gång och kram tillbaks!

    SvaraRadera