tisdag 21 januari 2014

Kramens Dag

Dessa dagar! Fulla av Liv. Händelser. Känslor. Tankar. Vardagliga sysslor. Festligheter. Drömmar.
Dagar som döpts med olika namn. Vi bör vara glada för dem alla.
Just idag är det Kramens Dag. Den borde finnas där naturligt varje dag. Hela Livet. Men givetvis måste det ju kännas någorlunda lyxigt för den som fyller år just denna dag, och därmed bli tilldelad sådana.
Själv fick jag fira min senaste på Klamydia-måndagen!
Turligt nog har jag blivit utrustad med humor av just sann ironi, och första skrattet för dagen var ett faktum. Jag har i huvudsak ett friskt sinne och en Levande själ och det vill jag gärna fira.
Det är så ofantligt mycket mer än vad Klamydia kan skryta med! 

STOR KRAM till Dig som läser detta. För det är Du värd...

2 kommentarer:

  1. Annica och vovvorna21 januari 2014 kl. 03:44

    hahaha ja måste erkänna att jag fnissade högt..klamydiamåndag :))))
    Härliga färger du har i bloggen!
    Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla =) Ja, jag blev inte förvånad när jag upptäckte att Klamydiamåndagen och min födelsedag inföll på samma dag, om man säger så. Det är en typisk händelse för mig på nåt vis ;-)
      KRAM!

      Radera