fredag 26 april 2013

Moraeus & Miskovsky

Månadens Företagarfrukost i Leksand är nu genomfört för denna gång. En härlig träffpunkt där kommun, företagare och andra av intresse, samlas för att berätta om det aktuella för orten. Entusiasternas Näste, skulle jag vilja kalla det för =)
Denna fredag fick jag äran att hålla tal inför hela skaran, där jag bl.a. berättade om Leksandsbladets visioner. Det händer mycket nytt hos oss, på många olika fronter i positiv bemärkelse.
Nu väntar förberedelse inför den intervju jag har glädjen att genomföra till nästa veckas blad.
Lisa Miskovsky & Kalle Moraeus har funnit varandra, både vänskapligt och musikaliskt. Denna helg är duon i Tällberg och jag drar  dit i eftermiddag för en pratstund. Frågor och svar kan läsas nästa vecka.
Njut av helg och underbar vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar