torsdag 11 april 2013

I kväll ska jag vara gris-skär!

Jag trodde man kunde övervinna en liten patetisk febertopp med optimism och några ipren! I god tro stängde jag mina ögon i raklång ställning i tilltufsad säng, med förhoppning om att friskhet skulle ta vid.
Ack, så fel det var.
Febern är på topp, kan man säga.
När jag väl lyckats få den sänkt, höjs den snart till skyarna igen, av ett elakartat virusgäng värre än värsta fotbollshuliganerna!
Men se, den går jag inte på. Jag är trotsig och tänker inte ge vika. För i kväll är det klackarna i taket
när Stiko Per har sitt releaseparty på Legends. Min klänning är redan framtagen, gris-skär och lagom kort! =)
I veckans upplaga av Leksandsbladet kan du läsa intervjun jag gjort med Stiko Per, som f.ö. också förbereder sig inför den långa vandringen genom Sverige, med start i maj. Allt för välgörenhetens skull.
Han är stor respekt värd!
http://www.leksandsbladet.se/veckans.html

Här kan Du läsa mer om Vandringsturnén:
http://www.vandringsturnen.se/

Hoppas vi ses i kväll, vänner! Det blir en gris-skär kväll som garanterat blir svinkul ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar