torsdag 25 april 2013

Jag är utbildad pladdertacka!


Jag gillar att prata. Mycket och länge. Just därför var valet av yrke ganska enkelt, och sedermera kom jag att jobba som programledare i radio.  Ett perfekt forum för en pladdertacka!
Numera fokuserar jag på skrift i mitt jobb. En utmaning som är såväl spännande som rolig.
Men i morgon har jag glädjen att få hålla tal på ett företagarmöte, Dock med begränsad tid!
På en minut ska jag förtälja den viktigaste informationen om mitt jobb, och hur det ska gå till är för mig en gåta! EN minut?!?
Det om något är en enorm utmaning för någon som vill låta munlädret gå i timmar. Att redigera sig själv är svårt. Så det blir att pladdra raskt och snabbt ;-)
Jag får helt enkelt låtsas som att jag ska prata i ett härligt långt intro, och ta med ett hopprep som mikrofon ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar