måndag 1 april 2013

Kärlek, hockey..och lite sprit! =)


Så hände det! Så roligt! Så märkligt...att jag och LIF lyckats ta oss ur vår sjuåriga Livskris samtidigt!!
Underbart, att med det förflutnas erfarenheter äntligen få se på en framtid med både ljus och ödmjukhet =) Grattis till oss alla! Det har firats i stort i lilla fina Leksand den gångna helgen. Med all rätt. Många roliga minnen att förvara för lång tid framöver.
Kvastar och hattar har använts flitigt och jag är osäker på om vi har landat än ;-)

Mer häxa än vanligt ;-) Men en ganska snäll sådan.
Vi var flera som hade konferens på Blåkulla!
Fullt ös och glädjeyra på Legends efter LIF:s seger
Pelle Lindström o vänner på Bosporen
Jag lovade Tommy Salo att smälla korken i taket vid seger. Jag står för mina ord.
Han är värd all beundran. Grattis, Tommy Salo!
Å så här lycklig har man varit hela helgen!
En puss i påsk för alla som är värda det!
Så happy!
Ska det va, så ska det va! ;-)
Tack, alla underbara för en fantastisk helg!! Love ya all!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar