söndag 7 april 2013

Att ligga med feber är bättre än inget ligg alls!

Under vårsolens sken, omsvept av ett uns vinterkyla i kombination med obotlig optimism, kan det knappast falla sig bättre än att man slutligen faller offer för tråkiga febertoppar!
Däckad sen i fredags. Roligare kan man ha det. Fördelen är att det blir legitimt att tillåta sig ett utseende av häxmodell, och att det illavarslande måendet ger all anledning till ett puräkta grisbeteende. Raklång & rufsig i sällskap med ett gäng kvalster i obäddad, men ack så skön säng!
Ett gäng filmer har avverkats, av alla de slag. Och samtliga skådespelare har givetvis varit fan så mycket vackrare än undertecknad...i alla fall under den gångna helgen ;-)
Jag kommer igen.
Jag laddar. Med glass i stora lass, honungste och märkliga recept, skänkta av farmor.
Måndag i morgon. Då har jag tänkt göra come back. I morgon är en annan dag.
Just nu tillåter jag mig att bara ligga här med feber...
Och det är ju bättre än inget ligg alls ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar