onsdag 1 maj 2013

Vi är nära & kära!


Min mor & jag under vårsol
Efter sen hemkomst kan jag lite skönt trött och sliten, tacka mina nära o kära för ett underbart dygn. Sprakande brasor, raketer, god mat och en hel del vin som satte sprätt på både fantasi och humor!
Det är alltid lika skönt att få komma hem till familjen och bara vara. Hela själen får uppleva ett slags känslomässigt spa, välbehövligt och härligt kärleksfullt.
1:a maj har välkomnats med sann och uppriktig tacksamhet. Vårens solstrålar landande mitt i prick, och den harmoniska människan i mig har därmed vaknat till fullo!
Nu finns det inget som kan stoppa mig någonstans. Inget sitter fast, här inte ;-)
1:a maj har avnjutits på bästa plats

Jag & Malda, Ett av mina älskade brorsbarn.
Äntligen är våren här!
Ljus, blomster & värme. Livet leker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar