måndag 27 maj 2013

Full rulle och lite rosa!

En härligt intensiv helg som toppats med både sommarvärme och strålande sol. Uteserveringar, kort kjol och höga klackar. Denna årstid är helt enkelt underbar!
En hel del skoj händer också på jobbet, då Leksandsbladet i år har 60-årsjubileum, och detta uppmärksammar vi på olika sätt runt om på orten. I fredags fick jag äran att träffa både annonsörer och läsare under några soliga timmar. Verkligen jätteroligt =)

Här hemma har det där emot säckat ihop lite, åtminstone när det kommer till inredningen. Det har fått komma i andra hand den senaste tiden, vilket resulterat i ett litet vardagligt kaos i mitt vanligtvis pedantiskt inredda hem. Men jag överlever =)
Lite hann jag med, sent i går kväll i alla fall. Jag väljer puderrosa denna sommar. Pelargoner och textilier får hålla både färg och värme denna gång.
Fler bilder följer. Så fort jag hunnit med det jag tänkt ;-)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar