lördag 11 maj 2013

I Solens spår


Det var en extra skön fredag igår, där jag efter en intensiv dag på jobbet tacksamt kunde Leva ett Liv under solen, plocka fram utemöbler med goda grannar och avnjuta en och annan kall i gott sällskap.
Den första riktigt sköna vårkvällen, där förvirrande tankar icke gjorde sig besvär, där endast godhet och glada skratt påminde om Livet som en dans på rosor.
Det är skönt att det är så ibland. För det har varit lite taggigt under den gångna veckan. Lite berg och dalbana och stundtals lite sandlådenivå. That´s Life.
Tacksam är jag för min familj, mina vänner, arbetskamrater och alla andra osynliga Änglar som gör Världen vacker! 
Dessa Kärleksfulla individer bidrar alla till Solsken och en Kärlek utan gränser. Det är dessa jag skänker respekt till, som jag beundrar och höjer en skål för!
Tack för styrka och tillit. Med Er går aldrig solen i moln =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar