måndag 20 maj 2013

Jag & Facebook har blivit vänner igen

Det var en välbehövlig paus och vila jag roffade åt mig, när jag valde att gå ur Fb för knappt ett halvår sen. En mental semester där fokus på det riktiga Livet var att föredra.
Jag har tryckt på riktiga gilla-knappar, med människor man kan ta på ;-)

Jag tillät Livets goda att komma till mig utan att behöva logga in någonstans. Så vill jag ha det fortsättningsvis också, varför jag kommer att använda Fb som en liten bonus i periferin, ibland, då och då, utan att fastna.
Det är som att sluta röka! Ett beroende som borde få något snille att uppfinna ett motgift. Ett avvänjningsprogram för Fb-missbrukare skulle säkert gå hem hos många =)

Jag använder Livs-metoden! Den bästa och mest effektiva. Den går ut på att ha kontakt med sig själv.
Och att gilla det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar