tisdag 25 februari 2014

Idag har jag loppis i mitt hem!

Nu är det stora projektet igång. Möbler har blivit sålda varför skåp plockas ur och dessa saker behöver ett nytt hem. Idag håller jag loppis i mitt hem mellan kl 17 - 19.
Bilderna nedan visar en del av föremålen jag säljer. Det finns mer än så, kan jag utlova. Både prydnader och möbler. Välkomna till Fiskgatan 13 b, mellan kl 17.00 - 19.00
Vackra, gamla porslinsburkar till förvaring av havregryn, kanel, m.m .  Alla säljs tillsammans för 300:-
Änglar och annan dekoration säljes
Ett vackert mindre glasskåp att ha på bänken eller i fönster. 300:-
Fågelbur och ett flertal kungakronljusstakar, både större och mindre finnes.

Änglar att hänga på skåp eller vägg och annat innehåll i skåpen.
Allt på denna bild säljs.
Lantliga fodral till flaskor, samt burkar säljes. Det finns mer utöver detta som jag säljer ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar