måndag 26 augusti 2013

Min Framtid är lysande!

En fantastisk helg i augustis varma solsken, har avnjutits. Detta i ett kärleksfullt sällskap, med nära & kära som enkelt fyller i det sken som kvällstid går i vila vid horisonten.
I sonens närvaro blir allt så okomplicerat och vanligt. Skönt vanligt. Och smått galet.
En ljusblå himmel, ett grönt gräs och ett skimrande vatten har skänkt mig den innerliga ro, vi alla så väl behöver ibland. Tacksam är jag!
Härliga, Himmelen och Siljan blev ett med varandra den gångna helgen. Kärleksfull & vackert!
Om sommaren lyckas vara lika envis som jag, kan jag lova att den håller i sig..länge!
Med ögon vilande mot horisonten, den som i vackert sken väcker nyfikenhet och målmedvetenhet..
Siljan i sin prakt, spegelblank och rogivande. En solnedgång jag bevarar i minnesarkivet för Kärlek!
Där bortom horisonten vilar min framtid! Se, så lysande den är! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar