tisdag 13 augusti 2013

Einstein, Hellberg & jag funkar!

Fullt ös på jobbet, där jag och min "kollega" kläcker idéer så det står Härliga till! Sommaren har varit rolig och intensiv på Leksandsbladet, och snart tar alla höstaktiviteter vid!
Stort jubileumsfirande av 60-årig redaktion, Kulturnatta, Bomässa, Insjödag. Underbart när det händer!
Solen må ha gott i stundom vila, men se strålar, gör vi ändå ;-)
Under dagen kommer du att kunna del av veckans upplaga av Leksandsbladet på webben, där jag denna gång är Björn Hellberg på spåret ;-)
Dessutom får du en liten historia om ungdomens fagra och oskyldiga Värld, där bekymmer endast gör sig i periferin. Detta under rubriken: Har jag chans på Dig?
Medan undertecknad fortsätter insupa budskapet på kontorstavlan, önskar jag dig en fortsatt trevlig dag, med hopp om både Kärlek & Glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar