lördag 29 juni 2013

Frossar i romantisk inredning!

Nya kontoret på Leksandsbladet
Flytten med Leksandsbladet är nu genomförd och klar. Endast några detaljer återstår för mig och de andra tjejerna, sedan är allt som vi önskar. Vi trivs, och vill knappt gå hem längre =)
Här hemma har det stagnerat något, men lite grann pysslas det med även här.
Iklädd feber och halsont har jag till trots, fixat o donat, fotat och redigerat för att nu kunna visa upp de vackra sakerna. Välkommen!





De rosa accenterna får regera denna sommar. Nya favoritbutiken är nyöppnad i Leksand och ligger i området Moskogen. Erkers Sara, som äger butiken vet precis vad som går hem.






Vanligtvis går allt i vitt hemma hos Härliga. Men sommartid får färgerna ta över allt mer. Det är roligare för både hjärta och själ





Jag brukar ha godis på fatet, men då undertecknad har svårt att låta bli det ätbara, byts det oftast ut till ett godis för ögat istället.







 I entrén möts man av rosor hos mig!






Ett perfekt och enkelt blickfång är alla sommarkläder som plockats fram och spritts ut med omsorg. Självklart på vackra galgar.





En gammal kista jag en gång målat shabby vitt och tapetserat med änglar. Står i hallen och fungerar både som förvaring och sittbänk.





Några vackra kort och fotografier pryder kylskåpet. Kortet på mig och sonen åkte med till jobbet här om dagen!
Skafferidörren har målats med griffelfärg. Här skrivs allt från köplistor till påminnelser upp. Kan behövas..har jag märkt ;-)
Fler bilder dyker upp snart. Välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar